رب گوجه فرنگی عزیز

درباره محصول رب گوجه فرنگی عزیز

رب گوجه فرنگی تک‌چین بهاران

شرکت تک‌چین بهاران تولیدکننده یکی از باکیفیت‌ترین و خوش‌طعم‌ترین رب گوجه‌های موجود در بازار است. محصولات این شرکت با چهار برند عزیز، شادرنگ، واضع و گل‌انداز به بازارهای ملی و منطقه‌ای عرضه می‌شوند.

محصول رب گوجه فرنگی در تک‌چین بهاران در بسته‌بندی‌های قوطی فلزی و شیشه‌ای در اندازه‌های ۱۸ و ۴ کیلوگرمی و ۱۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰ و ۴۵۰ گرمی به بازار عرضه می‌شود.

درباره رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی در ابتدای قرن بیستم به صورت کالایی صنعتی درآمد و در جهان همه‌گیر شد. قبل از آن، با روش‌های سنتی این چاشنی را در جنوب ایتالیا درست می‌کردند.

امروزه از رب به عنوان چاشنی در بسیاری از مکاتب آشپزی استفاده می‌شود. رب گوجه، بخصوص در غذاهای مدیترانه‌ای، جایگاه ویژه‌ای دارد. پدیده‌ای که صنعت غذا را در جهان تحت‌تأثیر خود قرار داد، سال‌هاست که به آشپزی ایران هم رسیده و جای خود را در دستور غذاهای اصیل ایرانی باز کرده است.

img_4-1.jpg

رب گوجه فرنگی قوطی عزیز

امروز دیگر کمتر غذای ایرانی است که از طعم و مزه و رنگ و لعاب رب گوجه فرنگی بی‌نیاز باشد. غذاهایی مثل خورشت قیمه، لوبیاپلو، سوپ‌ها، آبگوشت و انواع دیگر خوراک و خورشت‌های ایرانی، طعم مزه خود را مدیون رب گوجه فرنگی هستند.

غیر از این، رب گوجه فرنگی به دلیل شرایط فرآوری خاصش، بسیاری از مواد مغذی گوجه را در خود حفظ می‌کند و ارزش غذایی بالایی دارد. رب گوجه حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها، آهن، پتاسیم، ویتامین‌های گروه بی، کلسیم و فسفر است.

هر ۱۰۰ گرم رب گوجه فرنگی حاوی ۸۳ کیلو کالری انرژی، ۱۸ گرم کربوهیدرات و ۴ گرم پروتئین است.

t-555.jpg

رب شیشه ایی عزیز

کیفیت رب گوجه فرنگی برای بسیاری در آشپزی بسیار حائز اهمیت است. یک رب بی‌کیفیت می‌تواند در طعم و ظاهر غذا اثر منفی بگذارد.

رب گوجه چطور درست می‌شود؟

با انتخاب گوجه فرنگی‌های باکیفیت و سالم، شست‌وشو، ضدعفونی و جدا کردن پوست و دانه، فرایند تولید رب گوجه فرنگی آغاز می‌شود. سپس آب گوجه فرنگی در شرایطی خاص و در محیط خلأ حرارت می‌بیند و به غلظت مطلوب می‌رسد.

شرایط دمایی خاص در فرایند تولید رب گوجه فرنگی، مواد مغذی و عطر گوجه فرنگی را در محصول نهایی حفظ می‌کند.

t-6.jpg

رب شیشه ایی بزرگ عزیز

افزودنی دیگری غیر از نمک طعام به محصول اضافه نمی‌شود. در پایان مراحل بسته‌بندی به صورت کاملاً مکانیزه و استریل صورت می‌گیرد.

شرکت تک‌چین بهاران، یکی از سرآمدان صنعت غذایی کشور، یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین رب‌های گوجه فرنگی در ایران و جهان را با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و تکنولوژی روز صنایع غذایی، تولید می‌کند. این رب، غلیظ، یکدست و خوش‌رنگ است و طعم و رنگی طبیعی دارد.

رب‌های گوجه فرنگی شرکت تک‌چین بهاران؛ طعم و رنگ سفره‌های شما.

t-7.jpg

با تکچین بهاران در تماس باشید

با استفاده از فرم زیر پیام خود را برای ما ارسال بفرماید